Dovolená Itálie - 2018

518 334 983
Po - Pá: 8.00 - 17.00
 
elba

Často kladené dotazy


1. Kolik nás může být maximálně v apartmánu? Mohu vzít osobu navíc?
Ubytovaných může být vždy do maximálního počtu lůžek v apartmánu. Toto číslo najdete uvedeno u každého typu apartmánu na našich webových stránkách. Pokud je povoleno, můžete vzít navíc dítě do 3 let. Pokud je Vás nadpočet, pomůžeme Vám vybrat apartmán větší, kde si užijete dovolenou lépe. Prostor apartmánu může být při více osobách stísněný a záměrné překročení limitu může být italskou stranou postihnuto.
2. Mohu cestovat s domácím mazlíčkem?
Většina apartmánů a hotelů takový pobyt umožňuje a vy tak nemusíte nechávat Vašeho pejska doma. U každého takového pobytu pro Vás uvádíme ikonu psa.
3. Mohu se koupat po celý den? Je provoz bazénu omezen?
Bazény jsou v provozu většinou v rozmezí červen - září, dle počasí se může tato doba zkrátit. Bazén je tak možné si užít každý den Vašeho pobytu. Provoz je omezen pouze po dobu siesty, tedy od cca 12 - 16 hodin, kdy je bazén uzavřen a na Vaši bezpečnost tak nemá kdo dohlížet. Pobyty s možností bazénu najdete snadno podle ikony bazénu.
4. Připlácí se něco na místě?
V některých případech je nutné na místě uhradit poplatky navíc- často se jedná o spotřebu energií či závěrečný úklid nebo vyžádané parkování. Tyto poplatky se platí v hotovosti (EUR) po příjezdu na místo. Některá letoviska vybírají pobytové taxy, které se hradí také po příjezdu. Přehledné informace o povinných/ nepovinných poplatcích najdete na našem webu. Nejste si jimi jistí? Rádi Vám pomůžeme.
5. Je k dispozici kvalitní wi-fi?
Pokud je na místě možnost využívat wi-fi připojení, poznáte podle ikony wi-fi. Většina prázdninových areálů je ale velmi rozlehlá a wi-fi bohužel nemusí fungovat tak, jak jste zvyklí. Pokud z jakýchkoliv důvodů potřebujete kvalitní internetové připojení, doporučujeme Vám je sjednat např. přes mobilního operátora.
6. Mohu mít při rezervaci přání na umístění apartmánu/ pokoje?
Vaše přání vždy rádi předáme na italskou stranu, splnění však bohužel nemůžeme 100% garantovat. Pokud si tedy chcete o dovolené vychutnat krásný výhled na moře, doporučujeme vybírat z kapacit, které takovou možnost nabízí. S výběrem Vám rádi pomůžeme!
7. Je na místě přítomný delegát?
Český delegát je na místě přítomen pro většinu pobytů v hotelech či s autobusovou dopravou. Současně s pokyny na cestu naši klienti obdrží jméno delegáta a tel. kontakt na něj, v případě, že je k dispozici. Máte obavy o jazykovou bariéru či problémy během cesty? Po celou dobu Vašeho pobytu bude k dispozici tel. linka (HOTLINE), kde Vám rádi pomůžeme.
8. Je možný prodloužený/ zkrácený pobyt?
I takové pobyty jsou samozřejmě možné! Tam, kde to italská strana povoluje, Vám pobyt rovnou nabídneme- možnosti najdete na našich webových stránkách v sekci Pobyt. Pro naše klienty rádi ověříme i pobyty jinak, než sobota/ sobota.
9. Mohu se ubytovat během dopoledne? V jakém časovém rozmezí se mohu ubytovat?
Ubytování probíhá během odpoledne (po italské siestě), tedy od cca 16 - 19 hodin. Dopoledne je určeno předcházejícím klientům, kontrole a úklidu. Doporučujeme tedy příjezd naplánovat až na odpoledne- vyhnete se tak zbytečnému čekání. Přijedete později? Nic se neděje! Vše za Vás nahlásíme italské straně.
10. Jaké jsou zásuvky?
Zásuvky jsou v Itálii odlišné od těch našich. Doporučujeme tedy zakoupit příslušnou redukci- snadno ji seženete i na místě. Můžete ji tak využívat opakovaně při dalších dovolených v Itálii.
11. Kde mohu zaparkovat 2. auto? Co znamená parkování do vyčerpání míst?
Ve většině případů je garantováno 1 parkovací místo/ apartmán. Další parkovací místo je buď možné připlatit na místě (pokud je taková možnost) nebo je nutné najít parkovací místo poblíž ubytování (dle možností zdarma/ za poplatek). Prostory k parkování jsou bohužel blíže k pláži omezeny- mnoho kapacit má tak parkování do vyčerpání míst. V těchto případech není parkovací místo garantováno a místa se obsazují dle příjezdu. V případě plného obsazení parkoviště je tak opět nutné náhradní místo vyhledat v okolí.
12. Mohu cestovat pouze s občanským průkazem?
V rámci Evropské unie je možné cestovat pouze s občanským průkazem, na cestu do Itálie tak nemusíte brát cestovní pas. Každý cestovatel, včetně dětí, musí mít platný cestovní doklad. Podmínky cestování najdete na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR, v sekci Cestujeme.
13. Co dělat v případě, že cestuji s nezletilým dítětem a nejsem rodinný zástupce?
V takovém případě doporučujeme vzít s sebou písemný souhlas rodičů (zákonného zástupce) s cestou dítěte do zahraničí. Podmínky cestování najdete na webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR, v sekci Podmínky vycestování z ČR.
14. Mohu si u apartmánu dokoupit stravu?
U většiny apartmánů je pobyt bez stravy a bez možnosti jejího dokoupení. Některé villaggia nabízí možnost dokoupení stravy na místě nebo mají restauraci/ pizzerii v areálu. Itálie nabízí jednu z nejlepších světových kuchyní- byla by tedy velká škoda nevyužít této příležitosti a nepochutnat si v některé z místních restaurací.
15. Mohu platit kauci platební kartou?
Kauci je nutné uhradit na místě v hotovosti (EUR). Tato kauce je vratná a bude Vám v den odjezdu, po kontrole apartmánu, zpětně vrácena. Budete odjíždět dříve? Žádný problém! Vše dopředu nahlásíme italské straně a vrácení kauce proběhne za stejných podmínek např. o den dříve.
16. Co je základním vybavením apartmánu?
Apartmány jsou vždy vybaveny základním nábytkem, pevnými či rozkládacími lůžky a prostředky na úklid. Kuchyňský kout je vybaven chladničkou a základním vybavením pro přípravu a konzumaci stravy. Některé apartmány mohou být vybaveny nadstandardně, např. kávovarem, mikrovlnnou troubou či myčkou nádobí- vše najdete v popisu apartmánu na našich webových stránkách. Je nutné s sebou vézt ložní prádlo a ručníky? V některých případech je ložní prádlo a ručníky již v ceně apartmánu nebo je možné si je připlatit na místě. Pokud tato možnost není, je nutné vzít vše vlastní.
17. Musím uklízet kuchyňský kout/ apartmán?
Pokud není úklid kuchyňského koutu v ceně nebo za příplatek na místě, je nutné provést tento úklid samostatně. Úklid kuchyňského koutu nesouvisí s úklidem apartmánu, týká se odmražení a úklidu chladničky, umytí nádobí a podlahy a vynesení odpadků. V případě, že klient opomene tento úklid provést, může si italská strana úklid odečíst z kauce.
18. Co je součástí ALL INCLUSIVE?
Co zahrnuje ALL INCLUSIVE naleznete v popisu konkrétního ubytování, v odstavci STRAVOVÁNÍ. Není vždy pravidlem, že příplatek ALL INCLUSIVE zahrnuje automaticky plnou penzi. Často se jedná pouze o nápoje při jídle. U některých hotelů tento příplatek zahrnuje i možnost konzumace snacků, zda místních alkoholických nápojů v určených hodinách. Součástí ALL INCLUSIVE může být i plážový servis (1x slunečník + 2x lehátko/křeslo). Hledáte podobně výhodný pobyt? Zavolejte nám a my Vám pomůžeme vybrat dle Vašeho přání!
19. Můžeme nabídnout autobusovou dopravu ke všem zájezdům?
Autobusovou dopravu nabízíme pouze k některým kapacitám v určitých letoviscích. Zbytek námi nabízených pobytů je možný pouze s vlastní dopravou. Informace k autobusové dopravě najdete na našem webu, v sekci Doprava. Potřebujete zajistit možnost transferu z vlakové stanice či z letiště? Vše pro Vás ověříme!
20. Jaké jsou platební podmínky? Kdy a jak mohu platit?
Platbu je možné provést na základě potvrzení rezervace, které Vám zašleme na e-mail. Zde najdete variabilní symbol (číslo rezervace), číslo našeho účtu i přesnou částku. Platbu je možné rozdělit do 2 záloh- 50 % do dvou pracovních dnů a doplatek do měsíce před odjezdem. V případě brzkých odjezdů je nutné platbu provést obratem. Můžete platit převodem z účtu či přímým vkladem na náš účet u KB. Vše necháme pouze na Vás! Máte individuální požadavky? Prosím, napište nám.
21. Mohu uplatnit finanční příspěvek od zaměstnavatele?
Samozřejmě, úhrada formou příspěvku od zaměstnavatele je možná. Stačí Vám pouze fakturační adresa Vašeho zaměstnavatele, požadovaná výše úhrady a případné další podmínky vystavení faktury. Příjemnému strávení dovolené tedy nic nebrání!
22. Mohu zakoupit dovolenou i v místě bydliště?
Naše pobyty je možné objednat jednoduše prostřednictvím webových stránek www.ludor.cz, telefonicky na: +420 518 334 983 nebo e-mailem info@ludor.cz. V místě Vašeho bydliště je možné využít našich provizních prodejců. Vždy Vám rádi pomůžeme!
23. Co dělat v případě, že nemohu na pobyt nastoupit?
V případě, že nemůžete z jakýchkoliv důvodů na pobyt nastoupit- dejte nám, prosím co nejdříve vědět. Pobyt je nutné stornovat a výše storno poplatků záleží na počtu dní před odjezdem. Podrobné stornovací podmínky najdete na našich webových stránkách v sekci Všeobecné podmínky. Onemocněl některý z cestujících? Doporučujeme sjednat současně s pobytem cestovní pojištění s pojištěním stornovacích poplatků (do max. výše 80 % storno poplatků). Případné podklady pro pojišťovnu Vám připravíme.
24. Kdy a jak obdržím pokyny na cestu?
Pokyny na cestu obdržíte na Váš e-mail cca 14 dnů před odjezdem (podmínkou je 100% úhrada pobytu). V případě zájmu Vám můžeme zaslat pokyny na cestu fyzicky (poštou). Součástí pokynů je voucher (nutno předložit při ubytování), cestovní pojištění (v případě objednání) a cestovní informace (doporučená trasa, mapa ubytování, GPS, rady na cestu, všeobecné pokyny, orientační ceny dálničních poplatků a typy na výlet).
 
 


Pokud jste nenalezli odpověď na svou otázku, napište nám e-mail »